Група АКП-16 - 25.10.21р.
Доброго здоров’я, учні!
Ще на початку навчального року ми розпочали
вивчати велику тему, розраховано на декілька уроків: Реалістична українська проза.
Ми
вже розглянули повість І.С.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я», а зараз вивчаємо
творчість Панаса Мирного і зокрема його роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Тема нашого сьогоднішнього уроку:
Широта
представлення народного життя в романі Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Епіграф:
«Змальовано майже столітню
історію українського села»
Іван
ФРАНКО
Завдання нашого заняття:
·
дізнатися основне про народне життя з роману «Хіба ревуть воли,
як ясла повні?»;
·
охарактеризувати головні
образи-персонажі твору;
·
проаналізувати засоби художнього увиразнення, які визначають високу
естетичну вартість;
·
осмислити естетичну вартість художнього твору;
·
сформувати уявлення про вплив системи на долю людини;
·
висловлювати міркування, проводячи аналогії з повістю «кайдашева
сім’я» І.С.Нечуя-Левицького.
Міжпредметні зв’язки:
·
історія
України;
·
філософія
·
психологія.
Розпочнімо нашу роботу.
Перегляньте відео: дивися тут!
Напишіть,
чому О. Білецький назвав роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» «Будинком з багатьма прибудовами і
надбудовами»?
Творче завдання: підібрати ілюстрацію до роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Успіхів!
Дякую за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар