Група АК-14 - 26.10.21 р.
Група АКП-16 - 01.11.21 р.
Доброго здоров’я, учні!
Ще на початку навчального року ми розпочали
вивчати велику тему, розраховано на декілька уроків: Реалістична українська проза.
Ми
вже розглянули повість І.С.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я», а зараз вивчаємо
творчість Панаса Мирного і зокрема його роман «Хіба ревуть воли, як ясла
повні?»
Тема нашого сьогоднішнього уроку:
Шлях
Нечипора Варениченка: від правдошукача до розбійництва
Епіграф:
«Ним світилася якась
незвичайна сміливість і духова міць,
разом з
якоюсь хижою тугою...»
(Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла
повні?»)
Завдання нашого заняття:
·
дізнатися про долю Нечипора Варениченка;
·
охарактеризувати образ головного героя;
·
проаналізувати причини, які призвели Чіпку до розбійництва;
·
осмислити взаємозв’язок соціальних проблем, народної моралі та
долі конкретної людини;
·
сформувати уявлення про вплив системи на долю людини;
·
коментувати власне розуміння понять
честі, справедливості, людської гідності й можливі способи їхнього ствердження;
·
переконливо
й толерантно висловлювати власні судження про ці поняття;
·
висловлювати міркування, проводячи аналогії з повістю «Кайдашева
сім’я» І.С.Нечуя-Левицького.
Міжпредметні зв’язки:
·
історія
України;
·
філософія
·
психологія.
Розпочнімо нашу роботу.
Завдання №1: прочитати портретну характеристику Чіпки. (Уперше з
описом зовнішності Чіпки ми знайомимося в розділі «Польова царівна», де хлопець
іде оглядати своє поле. Зачитується цитата від слів «Отакої самої пори…» до
«ним світилась якась незвичайна сміливість і духовна міць з якоюсь хижою тугою» .), розглянути ілюстрації до роману «Хіба ревуть воли,
як ясла повні?»
А яким ви особисто уявляєте
Нечипора Варениченка?
Завдання №2: перегляньте відео дивитись тут!
Завдання №3: прочитайте статтю (с.50-52 – підручник! ),
дайте письмову відповідь на запитання № 6 (с. 60 – підручник той же).
Творче завдання: підібрати чи намалювати свою ілюстрацію до образу Чіпки з роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Успіхів!
Дякую за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар