Шановні учні ІІ курсу ДНЗ "Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу"!
В умовах карантину ми продовжуємо навчання дистанційно. Для вашої зручності я веду свій блог, де розміщую уроки з української мови та літератури, цікаві посилання та багато корисних матеріалів.
Я Вас інформую через Вайбер, коли і які уроки треба пропрацювати. Також для того, щоб Ви бачили картину в цілому, додаю наш тижневий графік роботи (другий тиждень карантину).
Орієнтуйтеся на нього.
Натиснувши на посилання "Урок тут", ви автоматично перейдете на сторінки уроку та зможете працювати, використовуючи усі можливості документу.
В умовах карантину ми продовжуємо навчання дистанційно. Для вашої зручності я веду свій блог, де розміщую уроки з української мови та літератури, цікаві посилання та багато корисних матеріалів.
Я Вас інформую через Вайбер, коли і які уроки треба пропрацювати. Також для того, щоб Ви бачили картину в цілому, додаю наш тижневий графік роботи (другий тиждень карантину).
Орієнтуйтеся на нього.
Натиснувши на посилання "Урок тут", ви автоматично перейдете на сторінки уроку та зможете працювати, використовуючи усі можливості документу.
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська мова
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Паралельні закінчення іменників чоловічого роду
давального відмінка, іменників знахідного відмінка; місцевого відмінка однини
і множини. Урок тут!
|
№ уроку 29
(24.03)
|
2
|
АК-25
|
Паралельні закінчення іменників чоловічого роду
давального відмінка, іменників знахідного відмінка; місцевого відмінка однини
і множини.Урок тут!
|
№ уроку 29 (23.03)
|
3
|
АКП-26
|
Паралельні закінчення іменників чоловічого роду
давального відмінка, іменників знахідного відмінка; місцевого відмінка однини
і множини.Урок тут!
|
№ уроку 26 (24.03)
|
4
|
АКОФ-27
|
№ уроку 30 (26.03)
|
|
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська література
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
«Київські неокласики». Максим Рильський. Група «київських
неокласиків». Різногранний творчий шлях М.Рильського. Філософічність,
афористичність його лірики. Захоплення красою та величчю світу («Солодкий
світ!..»)
ТЛ: філософічність. Урок тут!
|
№ уроку 32 (25.03)
|
2
|
АК-25
|
Урок літератури рідного краю №1. Поети рідного краю. Урок тут!
|
№ уроку 31 (24.03)
|
3
|
АКП-26
|
Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного
відродження». Урівноваженість душевного стану героя, мить і вічність у чуттєвому
вираженні. «Вчись у природі творчого спокою», «Ніч… а човен – як срібний птах!»
ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя Урок тут!
|
№ уроку 31
(26.03)
|
4
|
АКОФ-27
|
Вступ. «Розстріляне відродження». Суспільно-історичні
умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями.
ТЛ: «розстріляне відродження». Урок тут!
|
№ уроку 26 (26.03)
|
ТЛ –
теорія літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар