Шановні учні ІІ курсу ДНЗ "Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу"!
В умовах карантину ми продовжуємо навчання дистанційно. для вашої зручності я веду свій блог, де розміщую уроки з української мови та літератури, цікаві посилання та багато корисних матеріалів.
Я Вас інформую через Вайбер, коли і які уроки треба пропрацювати. Також для того, щоб Ви бачили картину в цілому, додаю наш тижневий графік роботи (перший тиждень карантину).
Орієнтуйтеся на нього.
Дякую за увагу та Ваше бажання вчитися.
Сподіваюся, що наша спільна праця принесе гарні плоди.
В умовах карантину ми продовжуємо навчання дистанційно. для вашої зручності я веду свій блог, де розміщую уроки з української мови та літератури, цікаві посилання та багато корисних матеріалів.
Я Вас інформую через Вайбер, коли і які уроки треба пропрацювати. Також для того, щоб Ви бачили картину в цілому, додаю наш тижневий графік роботи (перший тиждень карантину).
Орієнтуйтеся на нього.
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська мова
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
ВІДМІНКОВІ ЗАКІНЧЕННЯ ІМЕННИКІВ З КОНКРЕТНИМ ТА АБСТРАКТНИМ ЗНАЧЕННЯМ (ТЕРМІНА - ТЕРМІНУ, ФЕНОМЕНА - ФЕНОМЕНУ)
|
№ уроку 28
(17.03)
|
2
|
АК-25
|
ВІДМІНКОВІ ЗАКІНЧЕННЯ ІМЕННИКІВ З КОНКРЕТНИМ ТА АБСТРАКТНИМ ЗНАЧЕННЯМ (ТЕРМІНА - ТЕРМІНУ, ФЕНОМЕНА - ФЕНОМЕНУ)
|
№ уроку 28 (16.03)
|
3
|
АКП-26
|
ВІДМІНКОВІ ЗАКІНЧЕННЯ ІМЕННИКІВ З КОНКРЕТНИМ ТА АБСТРАКТНИМ ЗНАЧЕННЯМ (ТЕРМІНА - ТЕРМІНУ, ФЕНОМЕНА - ФЕНОМЕНУ)
|
№ уроку 26 (17.03)
|
4
|
АКОФ-27
|
Паралельні закінченя іменників чоловічого роду
давального відмінка, іменників знахідного відмінка; місцевого відмінка однини
і множини. Урок тут!
|
№ уроку 29 (19.03)
|
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська література
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Урок літератури рідного краю №1. Поети рідного краю.
|
№ уроку 31 (18.03)
|
2
|
АК-25
|
Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє відтворення
національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну
Україну у вірші «Пам’яті тридцяти» Т.Л. вітаїстичність, експресіонізм.
|
№ уроку 30 (17.03)
|
3
|
АКП-26
|
Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє відтворення
національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну
Україну у вірші «Пам’яті тридцяти» Т.Л. вітаїстичність, експресіонізм.
|
№ уроку 30
(19.03)
|
4
|
АКОФ-27
|
Олександр Олесь. Драматичний етюд «По дорозі в казку».
Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна
суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. Т.Л.: драматичний етюд. урок тут!
|
№ уроку 25 (19.03)
|
Дякую за увагу та Ваше бажання вчитися.
Сподіваюся, що наша спільна праця принесе гарні плоди.
Немає коментарів:
Дописати коментар