вівторок, 31 березня 2020 р.

Увага! Важливе повідомлення для учнів!


Доброго здоров’я всім читачам блогу!
Дорогі мої учні!

Зараз життя складається так, що спілкуватися віч-на-віч не виходить, проте, на щастя, є можливість спільної роботи он-лайн.
Як ми працюємо?
1.     Я склала графік, слідкуючи за яким, ви будете чітко бачити, які уроки у вас на цьому тижні. Цей графік я пересилаю Вам по Вайберу у групи і Ви можете відразу переходити на цю сторінку мого блогу.
2.     Також на блог можна зайти через сайт нашого закладу, що буде ще краще. Краще для розкрутки нашого сайту. Вийти на наш сайт можна за посиланням: http://sumy.centr.today/index.php.
3.     Отож, Ви вийшли на сторінку мого блогу з графіком роботи на тиждень будь-яким зручним для Вас способом. Переглянути урок можна таким чином:
·        Піти за посиланням «Урок тут!». Ви зможете подивитися документ, скопіювати його собі, роздрукувати, перейти за посиланнями на інші сайти та публікації, також Ви будете бачити усі ілюстрації до матеріалів уроку;
·        Прочитати урок у публікації самого блогу. Так само у Вас буде можливість переходити за посиланнями, працювати з текстом уроку.
Вибір за Вами. Не принципово те, як Ви урок опрацюєте. Принципово інше: опрацюєте, чи ні.
4.     Також для мене важливий зворотній зв’язок. Ви можете написати мені особисте повідомлення у Вайбер, або ж завантажити файли з Вашими роботами на Гугл-диск та надати мені посилання.
Звичайно, останній варіант кращий, бо Ви зможете виконувати завдання на комп’ютері, також Ваша інформація буде зберігатися тривалий час, у Вас буде можливість переглядати її через мережу Інтернет. І ще одне – перевіряти такі роботи набагато зручніше. Якщо Ви зробите саме так, я буду Вам безмежно вдячна.
5.     Оцінювання:
Кожен урок має кілька завдань.  Я для вашої зручності почала їх нумерувати, щоб Ви не забували виконувати все. Тому на Вашу оцінку будуть впливати такі фактори:
·        Наявність усіх виконаних завдань;
·        Вчасне виконання завдань;
·        Правильне оформлення у зошиті чи іншому документі;
·        І, звичайно, правильне виконання робіт.
Додатково повідомляю, що творчі завдання (із зірочкою) оцінюються окремою оцінкою, проте їх можна і не виконувати  - по бажанню.
Розраховую на Вашу усвідомлену роботу. І ще раз нагадую: карантин – це не канікули, це вимушена самоізоляція, що передбачає співпрацю з викладачами дистанційно.
Бажаю всім міцного здоров’я! Бережіть себе та використовуйте час вдома на корисні та приємні речі: вчіться, самовдосконалюйтеся та насолоджуйтеся спілкуванням з родиною.
P.S.: Я вже за вами скучила!

Немає коментарів:

Дописати коментар