Доброго здоров’я усім читачам
блогу! Урок з ілюстраціями тут!
Рада вітати вас з новим днем та новим уроком з
української літератури.
На минулому уроці української літератури ми
розпочали працювати над великим блоком інформації на тему: «Розстріляне
відродження».
Ви дізналися багато про цей період в історії нашого
народу в цілому та в літературі зокрема. Якщо хтось не розуміє, про що я кажу,
Вам потрібно перейти за посиланням та освіжити у пам’яті інформацію: https://www.youtube.com/watch?v=gmSaJ8qqt9M
Отож, ми продовжуємо деталізувати інформацію по цій
темі.
Тема нашого уроку:
Літературний авангард. Михайль Семенко. Авангардні тенденції в
українській поезії 1920-х рр. Михайль Семенко – поет-футурист. Урбаністичні
мотиви лірики («Бажання», «Місто», «Запрошення»).
Т.Л.: авангард, футуризм,
урбанізм.
Завдання уроку:
1.
Зрозуміти
новаторський, пошуковий характер авангардних експериментів поезії 1920-х років;
2.
Вивчити
нові поняття з теорії літератури;
3.
Дізнатися
про життєвий та творчий шлях Михайля Семенка;
4.
Усвідомити
вплив творчості М.Семенка на розвиток української поезії;
5.
Аналізувати
поезії Михайля Семенка;
6.
Зіставляти
специфіку авангардних тенденцій у літературі, музиці, образотворчому мистецтві,
скульптурі тощо.
Завдань
чималенько, але хвилюватися не варто, ми їх зможемо виконати.
Сьогодні
я пропоную Вам урок у новому нетрадиційному варіанті: це буде урок-мозаїка в
слайдах та відео.
Ваше
завдання мандрувати за посиланнями та підказками.
Отож,
розпочнемо!
Для
успішного виконання завдань уроку №1, 2 переходимо за посиланням на
мультимедійну презентацію “Михайль Семенко. Поет-футурист, урбаністичні
мотиви його лірики”:
Інформація
на слайдах подана лаконічно: тільки важливе!
Завдання
письмове №1: виписати у зошити визначення з теорії літератури (слайди №
5-8)
Завдання письмове №2: виписати у зошити інформацію про М.Семенка (слайд №9)
Завдання письмове №3: виконати письмово завдання на слайді №10.
Для
успішного виконання завдань уроку №3, 4 переходимо за посиланням на
мультимедійну презентацію «Михайль Семенко – поет-фуутурист»: https://drive.google.com/open?id=1Bziv0LHIAt1O7hKR5OeizRxZUWUfGv8j
Пропоную
переглянути відео про Михайля
Семенка: https://www.youtube.com/watch?v=HTTEpWubuOs відео коротке, але дуже цікаве та сучасне!
Тепер
ознайомимося з поезіями М. Семенка:
Завдання письмове №4: виписати з поезії усі
кольори, які там зустрічаються.
Завдання письмове №5: пояснити вислів: «місяця стягнуть і дати березової каші…». Підібрати
ілюстрації до цієї поезії.
Завдання письмове №6: виписати з вірша власні назви та авторські новотвори.
Переглянемо
ще одну презентацію про інших поетів-футуристів:
https://drive.google.com/open?id=1fkZXKeE9Yf_oipPbYXrG3raO2FGXSL3X
Підсумки уроку:
спробуйте письмово висловити свою думку щодо одного-двох гасел футуристів
(слайд №13 із презентації “Михайль Семенко. Поет-футурист, урбаністичні
мотиви його лірики”:
Рекомендація для Вас: відео про авангардизм в образотворчому мистецтві: https://sites.google.com/i.ua/art-9-class/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB-1/%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%BC, або https://www.youtube.com/watch?v=pIx-VZmRWo8
Дякую
за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар