вівторок, 31 березня 2020 р.

Урок Літературний авангард. Михайль Семенко


Доброго здоров’я усім читачам блогу! Урок з ілюстраціями тут!
Рада вітати вас з новим днем та новим уроком з української літератури.

На минулому уроці української літератури ми розпочали працювати над великим блоком інформації на тему: «Розстріляне відродження».
Ви дізналися багато про цей період в історії нашого народу в цілому та в літературі зокрема. Якщо хтось не розуміє, про що я кажу, Вам потрібно перейти за посиланням та освіжити у пам’яті інформацію: https://www.youtube.com/watch?v=gmSaJ8qqt9M 
Отож, ми продовжуємо деталізувати інформацію по цій темі.
Тема нашого уроку:
Літературний авангард. Михайль Семенко. Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х рр. Михайль Семенко – поет-футурист. Урбаністичні мотиви лірики («Бажання», «Місто», «Запрошення»).
Т.Л.: авангард, футуризм, урбанізм.

Завдання уроку:
1.     Зрозуміти новаторський, пошуковий характер авангардних експериментів поезії 1920-х років;
2.     Вивчити нові поняття з теорії літератури;
3.     Дізнатися про життєвий та творчий шлях Михайля Семенка;
4.     Усвідомити вплив творчості М.Семенка на розвиток української поезії;
5.     Аналізувати поезії Михайля Семенка;
6.     Зіставляти специфіку авангардних тенденцій у літературі, музиці, образотворчому мистецтві, скульптурі тощо.

Завдань чималенько, але хвилюватися не варто, ми їх зможемо виконати.

Сьогодні я пропоную Вам урок у новому нетрадиційному варіанті: це буде урок-мозаїка в слайдах та відео.
Ваше завдання мандрувати за посиланнями та підказками.
Отож, розпочнемо!
Для успішного виконання завдань уроку №1, 2 переходимо за посиланням на мультимедійну презентацію “Михайль Семенко. Поет-футурист, урбаністичні мотиви його лірики”:
Інформація на слайдах подана лаконічно: тільки важливе!
 Завдання письмове №1: виписати у зошити визначення з теорії літератури (слайди № 5-8)
Завдання письмове №2: виписати у зошити інформацію про М.Семенка (слайд №9)
Завдання письмове №3: виконати письмово завдання на слайді №10.

Для успішного виконання завдань уроку №3, 4 переходимо за посиланням на мультимедійну презентацію «Михайль Семенко – поет-фуутурист»: https://drive.google.com/open?id=1Bziv0LHIAt1O7hKR5OeizRxZUWUfGv8j
Пропоную переглянути відео про Михайля Семенка: https://www.youtube.com/watch?v=HTTEpWubuOs відео коротке, але дуже цікаве та сучасне!
Тепер ознайомимося з поезіями М. Семенка:

Поезія «Місто»: https://www.youtube.com/watch?v=isJE0IZh5pM
Завдання письмове №4: виписати з поезії усі кольори, які там зустрічаються.

Поезія «Бажання»: https://www.youtube.com/watch?v=IOAh0dLTQSY
Завдання письмове №5: пояснити вислів: «місяця стягнуть і дати березової каші…». Підібрати ілюстрації до цієї поезії.

Поезія «Запрошення»: https://www.youtube.com/watch?v=FsVqgbYoJGA
Завдання письмове №6: виписати з вірша власні назви та авторські новотвори.

Переглянемо ще одну презентацію про інших поетів-футуристів: https://drive.google.com/open?id=1fkZXKeE9Yf_oipPbYXrG3raO2FGXSL3X

Підсумки уроку: спробуйте письмово висловити свою думку щодо одного-двох гасел футуристів (слайд №13 із презентації “Михайль Семенко. Поет-футурист, урбаністичні мотиви його лірики”:

Рекомендація для Вас: відео про авангардизм в образотворчому мистецтві: https://sites.google.com/i.ua/art-9-class/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB-1/%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%BC, або https://www.youtube.com/watch?v=pIx-VZmRWo8

Дякую за увагу!



Немає коментарів:

Дописати коментар