Доброго здоров’я, учні!
Пропоную Вам
опрацювати черговий урок української мови.
Нагадую: зараз ми
працюємо над вивченням великої теми: «Морфологічна
норма».
Відразу пригадуємо
визначення:
Морфологічні норми – це загальноприйняті правила вживання граматичних
форм слів, що вивчає розділ мовознавства – морфологія.
Ми
з вами вже опрацювали такі великі теми:
·
Правильне вживанням
іменників
·
Правильне вживанням прикметників.
Тема цього
уроку: Прислівник. Ступені порівняння.
Завдання нашого
уроку:
·
пригадати визначення прислівника,
особливості цієї частини мови;
·
поглибити знання про вищий
та найвищий ступені порівняння прислівників;
·
формувати вміння
правильно їх уживати в усному і писемному мовленні;
·
знаходити і
виправляти морфологічні помилки;
·
користуватися словниками,
довідковою літературою й електронними ресурсами для перевірки й удосконалення
власного рівня засвоєння морфологічної норми;
Отож, розпочинаємо
працювати!
Робота з підручником Олександра
та Віктора Заболотних «Українська мова» для 11 класу: https://pidruchnyk.com.ua/466-ukrayinska-mova-zabolotniy-11-klas.html
Завдання №1: опрацювати с. 33, параграф 7, впр. № 56 (усно) – правила в рожевому сегменті
виписати в зошит, або роздрукувати і вклеїти.
Завдання №2: опрацювати с. 33, параграф 7, впр. № 58 (усно) – правила в рожевому сегменті
(с. 34) виписати в зошит, або роздрукувати і вклеїти.
Завдання №3: виконати письмово впр. № 59 (с.34), впр. № 63 (с.35).
Навчайтеся і пам’ятайте слова відомого французького
письменника Оноре де Бальзака : «Щоб дійти до мети, треба перш за все йти.»
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар