пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Графік роботи - 7-й тиждень карантину!


Доброго здоров’я, дорогі учні!
Я дуже скучила за вами всіма. Було добре, коли ми спілкувалися віч-на-віч. Ось роздумую про те, щоб запустити конференції он-лайн. Як ви думаєте, це буде доречно?
Ми з вами не отримували нових уроків цілий тиждень, бо я була на курсах. Ось тепер з новими силами повертаюся до вас.
Для вашої зручності я склала графік нашої роботи на цей тиждень (27.04-30.04.2020) – 7-й тиждень карантину!
Як бачите, час спливає надзвичайно швидко. Коли оголосили карантин, то майже всі подумали: як багато вільного часу, буду робити те, що хочеться, те, що відкладалося на потім, те, до чого не доходили руки. І ви теж так думали? Тепер зупиніться на хвильку, сядьте і проаналізуйте, що із омріяного-запланованого вже вдалося зробити? Небагато? Тоді вам є над чим працювати.
Проте, не витрачайте час на дрібниці, розставте правильно пріоритети: займайтеся найважливішим, самовдосконалюйтеся, вчіться, проводьте час з рідними,  знайдіть місце у вашому графіку для приємностей та улюблених справ. І пам’ятайте: з миттєвостей складається ваше життя.
Подумайте над словами найвідомішого музиканта ХХ століття – британського рок-музиканта, компрозитора, співака, письменника, політичного активіста, художника та засновника гурту «Бітлз». Упізнали? Так, я маю на увазі Джона Леннона:
“Коли мені було п’ять років, мама завжди казала мені, що головне в житті – щастя. Коли я пішов до школи, мене там запитали, ким я хочу бути, коли виросту. Я написав “щасливою людиною”. Мені сказали, що я не зрозумів завдання, а я відповів, що вони не розуміють життя”.
Бажаю вам розуміти життя та бути щасливими людьми!

Успіху Вам у навчанні!

Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна                                      Предмет: українська мова
№ з/п
Група
Тема уроку
примітка
1
АК-24
Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Урок тут!
№ уроку 33
(28.04)
2
АК-25
Контрольна робота №2. Морфологічна норма. Іменник. Урок тут!
№ уроку 32
(27.04)
3
АКП-26
Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників, вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки. Урок тут!
№ уроку 34 (28.04)

АКП-26
Прислівник. Ступені порівняння. Урок тут!
№ уроку 35 (29.04)
4
АКОФ-27
Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Урок тут!
№ уроку 33 (30.04)


Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна                                      Предмет: українська література
№ з/п
Група
Тема уроку
примітка
1
АК-24
Микола Хвильовий. «Я (Романтика)». Проблема внутрішнього роздвоєння людини. Образ ліричного «Я». роль присвяти. Образ матері, його символічність. Урок тут!

№ уроку 36 (29.04)
2
АК-25
Прозове розмаїття. Микола Хвильовий. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. «Я (Романтика)» - новела про добро і зло в душі та в житті. Урок тут!

№ уроку 35 (29.04)
3
АКП-26
Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. Урок мовленнєвого розвитку №3. Письмовий твір-характеристика «Маргінальний образ українського інтелігента». Урок ТУТ!

№ уроку 39
(30.04)
4
АКОФ-27
Поетичне самовираження. Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти». Т.Л.: вітаїстичність, експресіонізм. Урок тут!
№ уроку 30 (30.04)





ТЛ – теорія літератури.


Немає коментарів:

Дописати коментар