Доброго здоров’я, дорогі учні!
Я дуже скучила за вами всіма. Було добре, коли ми
спілкувалися віч-на-віч. Ось роздумую про те, щоб запустити конференції
он-лайн. Як ви думаєте, це буде доречно?
Ми з вами не отримували нових уроків цілий тиждень, бо я
була на курсах. Ось тепер з новими силами повертаюся до вас.
Для вашої зручності я склала графік нашої роботи на цей
тиждень (27.04-30.04.2020) – 7-й тиждень
карантину!
Як бачите, час спливає надзвичайно швидко. Коли оголосили
карантин, то майже всі подумали: як багато вільного часу, буду робити те, що
хочеться, те, що відкладалося на потім, те, до чого не доходили руки. І ви теж
так думали? Тепер зупиніться на хвильку, сядьте і проаналізуйте, що із
омріяного-запланованого вже вдалося зробити? Небагато? Тоді вам є над чим працювати.
Проте, не витрачайте час на дрібниці, розставте правильно
пріоритети: займайтеся найважливішим, самовдосконалюйтеся, вчіться, проводьте
час з рідними, знайдіть місце у вашому
графіку для приємностей та улюблених справ. І пам’ятайте: з миттєвостей складається
ваше життя.
Подумайте над словами найвідомішого музиканта ХХ століття
– британського рок-музиканта, компрозитора, співака, письменника, політичного
активіста, художника та засновника гурту «Бітлз». Упізнали? Так, я маю на увазі
Джона Леннона:
“Коли мені було п’ять років, мама завжди казала мені, що
головне в житті – щастя. Коли я пішов до школи, мене там запитали, ким я хочу
бути, коли виросту. Я написав “щасливою
людиною”. Мені сказали, що я не зрозумів завдання, а я відповів, що вони не
розуміють життя”.
Бажаю вам розуміти життя та бути щасливими людьми!
Успіху Вам у навчанні!
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська мова
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Практична риторика. Суперечка як вид
комунікації. Різновиди суперечки. Урок тут!
|
№ уроку 33
(28.04)
|
2
|
АК-25
|
Контрольна робота №2. Морфологічна
норма. Іменник. Урок тут!
|
№ уроку 32
(27.04)
|
3
|
АКП-26
|
Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки,
використання прислівників, вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі
значенням суб’єктивної оцінки. Урок тут!
|
№ уроку 34 (28.04)
|
АКП-26
|
Прислівник. Ступені порівняння. Урок тут!
|
№ уроку 35 (29.04)
|
|
4
|
АКОФ-27
|
Практична риторика. Суперечка як вид
комунікації. Різновиди суперечки. Урок тут!
|
№ уроку 33 (30.04)
|
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська література
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Микола Хвильовий. «Я (Романтика)». Проблема внутрішнього роздвоєння людини. Образ ліричного «Я». роль
присвяти. Образ матері, його символічність. Урок тут!
|
№ уроку 36 (29.04)
|
2
|
АК-25
|
Прозове розмаїття. Микола
Хвильовий. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. «Я (Романтика)» - новела про добро і
зло в душі та в житті. Урок тут!
|
№ уроку 35 (29.04)
|
3
|
АКП-26
|
Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. Урок мовленнєвого
розвитку №3. Письмовий твір-характеристика «Маргінальний образ українського
інтелігента». Урок ТУТ!
|
№ уроку 39
(30.04)
|
4
|
АКОФ-27
|
Поетичне самовираження. Павло Тичина. «Одчиняйте
двері». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення
борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті
тридцяти». Т.Л.: вітаїстичність, експресіонізм. Урок тут!
|
№ уроку 30 (30.04)
|
ТЛ –
теорія літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар