вівторок, 28 квітня 2020 р.

Чарівна майстриня Ярослава Турецька


Чарівна майстриня Ярослава Турецька


Ярослава Ігорівна Турецька – майстер виробничого навчання кухарів у ДНЗ «Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» сайт закладуми у Фейсбук) - вдумливий та відповідальний педагог, чуйна та врівноважена людина. Молода майстриня, дружина, мама, добрий порадник для молоді та вірний товариш у колективі.
Це сьогодні, а зовсім недавно Ярослава Коваленко була юною дівчинкою, що вилетіла з батьківського гнізда у 15 років – навчатися на кухаря-кондитера. Довелося їхати у місто Суми з маленького села Рясне Краснопільського району. Звичайно, було трохи лячно покидати рідну школу, де все таке знайоме та звичне, але Ярослава не з тих, що відступає від наміченої мети.
Зараз жінка із посмішкою згадує ті переживання та із вдячністю говорить про свою Альма-матер:
 «Я навчалася у Центрі 3,5 роки за професією кухар-кондитер. Активно займалась художньою самодіяльністю, адже для цього мала все,  що необхідно: велике бажання, талант та широкий вибір різноманітних гуртків і секцій. Фактично зі сцени і розпочалася моя кар’єра, адже там мене помітили, побачили, що я вмію, можу, в мене виходить.
Після закінчення навчального закладу мої одногрупники розлетілись, мов пташата з гнізда, але без роботи ніхто не залишився, адже професія кухар-кондитер затребувана на сучасному ринку праці як ніяка інша!
 Деякі мої друзі по навчанню стали шеф-кухарями, а хтось виїхав за кордон і працює за професією.
 Мені як старанній, наполегливій та відповідальній учениці директор запропонував залишитись майстром виробничого навчання, і я погодилася. Жодного дня я не пожалкувала про це.
 Як і в незабутні та неповторні учнівські роки, мій навчальний заклад - чудовий! Для учнів відкрито багато можливостей. Наші лабораторії оснащені всім необхідним для якісної освіти за обраною професією, адже Центр – профільний навчальний заклад, один із кращих в області, а може, і в Україні!
Та не тільки навчанням єдиним живе людина! Для юних артистів та спортсменів працюють гуртки художньої самодіяльності та спортивні секції. Великим плюсом є те, що учні нашого навчального закладу можуть пройти стажування за кордом, а це відкриває перед кожним широкі можливості в самореалізації та майбутньому працевлаштуванні.
  Як майстер виробничого навчання хочу сказати: наші учні - найкращі! Саме вони  стають переможцями обласних змагань, успішно беруть участь у Всеукраїнських конкурсах за професіями і стають першими! Щороку, постійно! Це вже традиція - повертатися додому із золотом перемоги! Уже багато років поспіль учні закладу мають змогу показати свою майстерність і за кордоном та позмагатися з учнями різних країн світу в місті Касарго в Італії. Звичайно, такі спеціалісти потрібні кожному роботодавцю, тому абсолютно всі наші випускники працевлаштовані.
   Запрошую всіх бажаючих приєднатися до нашої дружної учнівської сім’ї Центру!!!», - щиро посміхається моя співрозмовниця Ярослава Турецька – чарівна майстриня виробничого навчання, випускниця 2011 року ДНЗ «Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу».


Немає коментарів:

Дописати коментар