субота, 11 квітня 2020 р.

Графік уроків - 5-й тиждень карантину (13.04-17.04.2020)


Доброго здоров’я, читачі блогу!
Шановні учні! Ми з вами і надалі продовжуємо навчатися дистанційно.
Для Вашої зручності я склала графік нашої роботи на цей тиждень (13.04-17.04.2020) – 5-й тиждень карантину!

Я думаю, уже всі скучили за звичайними уроками та живим спілкуванням.

Як писав найвідоміший французький військовий льотчик і по сумісництву письменник Антуан де Сент-Екзюпері: «Єдина справжня розкіш — це розкіш людського спілкування».


На карантині ми всі особливо гостро відчуваємо нестачу реальних розмов, коли бачиш очі товариша, відчуваєш емоції та можеш потиснути руку… дійсно, тепер таке спілкування – то велика розкіш. Можливо, у свій час ми надто захоплювалися життям в Інтернеті і не цінували того, що мали. Карантин примусить багатьох переглянути свої вподобання та систему цінностей. А зараз спробуємо взяти від життя те, що можемо – віртуальні бесіди та уроки в дистанційному режимі.

Успіху Вам у навчанні! Цінуйте життя!

Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна                                      Предмет: українська мова
№ з/п
Група
Тема уроку
примітка
1
АК-24
Контрольна робота №2. Морфологічна норма. Іменник. Урок тут!
№ уроку 32
(14.04)
2
АК-25
Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові. Урок тут!
№ уроку 31
(13.04)
3
АКП-26
Морфологічна норма. Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників. Урок тут!
№ уроку 32 (14.04)

АКП-26
Вищий і найвищий ступінь порівняння прикметників. Урок тут!
№ уроку 33 (15.04)
4
АКОФ-27
Контрольна робота №2. Морфологічна норма. Іменник. Урок тут!
№ уроку 32 (16.04)


Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна                                      Предмет: українська література
№ з/п
Група
Тема уроку
примітка
1
АК-24
Прозове розмаїття. Микола Хвильовий. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. «Я (Романтика)» - новела про добро і зло в душі та в житті. Урок тут!
№ уроку 35 (15.04)
2
АК-25
Контрольна робота №3. «Розстріляне відродження». Літературний авангард. Поетичне самовираження. «Київські неокласики». Урок тут!
№ уроку 34 (15.04)
3
АКП-26
Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто». Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному матеріал. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального. Урок тут!
№ уроку 38
(16.04)
4
АКОФ-27
Поетичне самовираження. Павло Тичина. Поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…» Т.Л. вітаїстичність, експресіонізм. Урок тут!
№ уроку 29 (16.04)





ТЛ – теорія літератури.

Немає коментарів:

Дописати коментар