Доброго здоров’я, читачі блогу!
Шановні учні! Ми з вами і надалі продовжуємо навчатися дистанційно.
Для Вашої зручності я склала графік нашої роботи на цей тиждень (13.04-17.04.2020)
– 5-й тиждень карантину!
Я думаю, уже всі скучили за звичайними
уроками та живим спілкуванням.
Як писав найвідоміший французький
військовий льотчик і по сумісництву письменник
Антуан де Сент-Екзюпері: «Єдина справжня розкіш — це розкіш
людського спілкування».
На карантині ми всі особливо гостро відчуваємо нестачу
реальних розмов, коли бачиш очі товариша, відчуваєш емоції та можеш потиснути
руку… дійсно, тепер таке спілкування – то велика розкіш. Можливо, у свій час ми
надто захоплювалися життям в Інтернеті і не цінували того, що мали. Карантин примусить
багатьох переглянути свої вподобання та систему цінностей. А зараз спробуємо
взяти від життя те, що можемо – віртуальні бесіди та уроки в дистанційному
режимі.
Успіху Вам у навчанні! Цінуйте життя!
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська мова
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Контрольна робота №2. Морфологічна
норма. Іменник. Урок тут!
|
№ уроку 32
(14.04)
|
2
|
АК-25
|
Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання
чоловічих та жіночих імен по батькові. Урок тут!
|
№ уроку 31
(13.04)
|
3
|
АКП-26
|
Морфологічна норма. Прикметник. Відмінкові закінчення
прикметників. Урок тут!
|
№ уроку 32 (14.04)
|
АКП-26
|
Вищий і найвищий ступінь порівняння прикметників. Урок тут!
|
№ уроку 33 (15.04)
|
|
4
|
АКОФ-27
|
Контрольна робота №2. Морфологічна
норма. Іменник. Урок тут!
|
№ уроку 32 (16.04)
|
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська література
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Прозове розмаїття. Микола Хвильовий. Провідна роль у
літературно-мистецькому житті 1920-х років. «Я (Романтика)» - новела про
добро і зло в душі та в житті. Урок тут!
|
№ уроку 35 (15.04)
|
2
|
АК-25
|
Контрольна робота №3. «Розстріляне відродження». Літературний
авангард. Поетичне самовираження. «Київські неокласики». Урок тут!
|
№ уроку 34 (15.04)
|
3
|
АКП-26
|
Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто». Світовий мотив
підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному
матеріал. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного,
соціального. Урок тут!
|
№ уроку 38
(16.04)
|
4
|
АКОФ-27
|
Поетичне самовираження. Павло Тичина. Поєднання
тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. «О панно
Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…» Т.Л. вітаїстичність, експресіонізм. Урок тут!
|
№ уроку 29 (16.04)
|
ТЛ –
теорія літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар