Доброго дня всім!
Шановні учні! Ми з вами і надалі продовжуємо навчатися дистанційно.
Для Вашої зручності я склала графік нашої роботи на цей тиждень
(06.04-10.04.2020) – 4-й тиждень карантину!
Я впевнена, що ви старанно працюєте над завданнями уроків та вивчаєте
поданий матеріал. Успіхів у навчанні! Щиро бажаю кожному міцного здоров’я та
вміння насолоджуватися життям при будь-яких обставинах.
Посміхайтеся! І світ посміхнеться у відповідь!
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська мова
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання
чоловічих та жіночих імен по батькові. Урок тут!
|
№ уроку 31
(07.04)
|
2
|
АК-25
|
№ уроку 30
(06.04)
|
|
3
|
АКП-26
|
Мовна стійкість як ключова риса національномовної свідомості. Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість. Урок тут!
|
№ уроку 30 (07.04)
|
АКП-26
|
Контрольна робота №2. Морфологічна норма. Іменник. Урок тут!
|
№ уроку 31 (08.04)
|
|
4
|
АКОФ-27
|
Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання
чоловічих та жіночих імен по батькові. Урок тут!
|
№ уроку 31 (09.04)
|
Викладач: Матвієвська Наталія Михайлівна Предмет: українська література
№ з/п
|
Група
|
Тема уроку
|
примітка
|
1
|
АК-24
|
Контрольна робота №3. «Розстріляне відродження».
Літературний авангард. Поетичне самовираження. «Київські неокласики». Урок тут!
|
№ уроку 34 (08.04)
|
2
|
АК-25
|
Максим Рильський. Сонет «У теплі дні збирання
винограду» - вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи,
краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів. Т.Л.: сонет. Урок тут!
|
№ уроку 33 (08.04)
|
3
|
АКП-26
|
Валер’ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях
письменника. Роман «Місто»
Т.Л.: урбаністичний роман.
|
№ уроку 37
(09.04)
|
4
|
АКОФ-27
|
Поетичне самовираження. Павло Тичина. Провідна роль
поезії у 20-ті роки. Павло Тичина – найбільший модерніст 20-х років. Феномен
кларнетизму. Збірка «Сонячні кларнети». «Арфами, арфами…»
Т.Л: кларнетизм. Урок тут!
|
№ уроку 28 (09.04)
|
ТЛ –
теорія літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар