Доброго здоров’я, учні!
Працюємо протягом 16-ти уроків над вивченням великої теми: «Синтаксична норма».
Повторюємо інформацію про прийменники: читай тут!
Тема цього уроку: Словосполучення з прийменником по
(піти по гриби; по цей день; блукати по
полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті
тощо)
Лексична тема уроку: Краса мови
Епіграф: Чужу мову
можна вивчити за шість років,
а свою треба вивчати все життя"
Вольтер
Завдання нашого уроку:
· повторити визначення синтаксису, синтаксичної норми та синтаксичної помилки;
·
повторити правила вживання прийменника по;
· поглибити знання про побудову словосполучення та
речення;
· формувати вміння правильно будувати речення в усному і писемному мовленні;
· знаходити і виправляти синтаксичні помилки;
· користуватися довідковою літературою й електронними ресурсами для перевірки й удосконалення власного рівня засвоєння синтаксичної норми;
Отож, розпочинаємо працювати!
Завдання №1: перегляньте
відео: відео тут
Що вас вразило?
Завдання №2: Робота з
підручником Олександра та Віктора Заболотних «Українська мова» для 11
класу: ПІДРУЧНИК ТУТ! (параграф 16, с. 72-78)
·
Прочитайте визначення з
підручника: с. 75.
·
Виконайте завдання № 171 (с. 75)
· Перегляньте майстер-клас від О.Авраменка: Прийменники по-за-у-з експрес-урок
Завдання №3: Виконайте вправу №172 (с. 76) – письмово.
Завдання №4: опрацювати таблицю «Уживання прийменників» (с. 77-78)
· переглянути відео: відео тут
·
Виконати
тестові завдання - вправа №176 (с.78)
Завдання № 5 (творче! – окрема оцінка!): поясни
епіграф уроку (5-7 речень)
Вивчайте рідну мову!
Успіху!
Немає коментарів:
Дописати коментар