УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
(рівень
стандарту)
(Відповідно до навчальних програм,
затверджених наказом
МОН від 23.10.2017 №1407)
І-ІІ семестр
(64 год)
групи АКОФ-37
Форми контролю |
К-сть |
Контрольна робота (тест) Контрольний
класний твір (есе чи міні-твір) |
5 |
1 |
|
Позакласне читання |
2 |
Література рідного краю |
1 |
Розвиток мовлення |
3 (у+п) |
№
з/п |
Зміст
навчального матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітки |
|
І семестр – 24
години |
|
|
|
|
ПРОЗОВЕ
РОЗМАЇТТЯ |
|
|
|
1. |
Прозове розмаїття. Микола Хвильовий. Провідна
роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. «Я (Романтика)» - новела
про добро і зло в душі та в житті. Урок тут! |
|
|
|
2 |
Микола Хвильовий.
«Я (Романтика)». Проблема внутрішнього роздвоєння людини. Образ ліричного «Я». роль
присвяти. Образ матері, його символічність. Урок ТУТ! |
|
|
|
3 |
Юрій Яновський. Творча біографія. Романтичність
світовідчуття. Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний
сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Т.Л.: художній час і простір, умовність зображення. Урок ТУТ! |
|
|
|
4 |
Юрій Яновський. «Майстер корабля». Проблеми творення нової української
культури, духовності української людини, символічність образів. Неоромантичні
герої То-Ма-Кі, Режисер Сев, Таях та їх прототипи. Модерністські образи
Міста, Моря. Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму
загальнолюдського. Урок ТУТ!
|
|
|
|
|
Валер'ян
Підмогильний |
|
|
|
5. |
Валер'ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях
письменника. Роман «Місто». ТЛ: урбаністичний роман |
1 |
|
|
6. |
Валер’ян Підмогильний. Роман
«Місто». Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження,
інтерпретовані на національному матеріал. Зображення «цілісної» людини: в
єдності біологічного, духовного, соціального. Урок тут! |
1 |
|
|
7. |
Валер’ян
Підмогильний. Роман «Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. Урок
мовленнєвого розвитку №3. Письмовий твір-характеристика «Маргінальний образ
українського інтелігента». Урок ТУТ! |
1 |
|
УМР №1 (письмово) |
|
Остап Вишня |
|
|
|
8. |
Життя і
творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» — гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях. |
1 |
|
|
9. |
“Сом”. “Письменники”. Пейзаж, портрет,
характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в
усмішках ТЛ: усмішка |
1 |
|
|
10. |
Контрольна робота № 1. ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ тест тут! |
1 |
|
КР № 1(тест) |
|
ПЕРЛИНИ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОЇ
ЛІТЕРАТУРИ Богдан-Ігор
Антонич |
|
|
|
11. |
Література в Західній Україні до 1939 р. Життя і
творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність
природи і людини, ідея життєствердження. ТЛ: міфологізм, асоціативність. |
1 |
|
|
12. |
Поєднання язичницьких мотивів із християнськими
(«Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Богдана-Ігоря Антонича |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1 поезію Б.-І.Антонича (на вибір) |
|
Осип Турянський |
|
|
|
13. |
Осип Турянський. «Поза
межами болю» - поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і
просвітлює душу. Загальнолюдські мотиви
й гуманістичні цінності ТЛ: поема у прозі |
1 |
|
|
14. |
О. Турянський. «Поза межами болю». Біологічні
інстинкти і духовна воля до життя. Ідея
перемоги духа над матерією. Урок мовленнєвого розвитку №1. Дискусія «У чому сенс життя?» Урок тут! |
1 |
|
УМР
№1 (усно) |
|
«ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ» Євген Маланюк |
|
|
|
15. |
Література письменників-емігрантів. «Празька школа»
української поезії та її представники. |
1 |
|
|
16. |
Євген
Маланюк. Художнє осмислення трагічної історії України, оптимістичний висновок
про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми» Урок тут! |
|
|
|
17. |
Євген Маланюк. «Напис на книзі віршів…» – ліричний
роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час
для нащадків Урок тут! |
1 |
|
|
18. |
Урок позакласного читання №1. Улас Самчук. «Марія» |
1 |
18.12 |
ПЧ №1 |
|
Іван
Багряний |
|
|
|
19. |
Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця.
«Тигролови» як український пригодницький роман ТЛ: пригодницький роман |
1 |
|
|
20. |
Іван Багряний. «Тигролови». Проблема свободи й
боротьби за своє визволення. Жанрові особливості. Ідея перемоги добра над
злом |
1 |
|
|
21. |
Іван Багряний. «Тигролови». Вольовий характер
Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману. Актуальність для нашого часу |
1 |
|
|
22. |
Контрольна робота № 2. ПЕРЛИНИ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Богдан-Ігор Антонич, Осип Турянський.«ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ» Євген Маланюк. Іван Багряний. тести тут! |
1 |
|
КР № 2 (тест) |
23. |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО |
|
|
|
24. |
Резервний урок. |
1 |
|
|
|
ІІ семестр – 36 годин |
|
|
|
|
МОДЕРНА ДРАМАТУРГІЯ
Микола
Куліш |
|
|
|
25. |
Розвиток національного театру, драматургії 1920-1930
рр. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Сатирична комедія «Мина Мазайло».
Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. ТЛ: сатирична комедія |
1 |
|
|
26. |
Микола Куліш. «Мина
Мазайло». Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на
матеріалі українізації. Сатиричне
викриття бездуховності обивателів, які зрікаються своєї мови. |
1 |
|
|
27. |
Микола Куліш. «Мина Мазайло». Образи дійових осіб.
Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час. |
1 |
|
|
|
ВОЄННЕ ЛИХОЛІТТЯ
Олександр
Довженко |
|
|
|
28. |
Олександр Довженко. “Щоденник”. Правда про
український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки.
Національні та загальнолюдські проблеми Урок тут! |
1 |
|
|
29. |
Олександр Довженко. «Зачарована Десна». Історія
написання, автобіографічна основа, сповідальність. Поєднання минулого й
сучасного. Морально-етичні проблеми ТЛ: кіноповість Урок тут! |
1 |
|
|
30. |
Олександр Довженко. «Зачарована Десна». Два ліричні
герої: малий Сашко і зріла людина |
1 |
|
|
31. |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич
людини в кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна"» Урок тут! |
1 |
|
УМР №2(усно) навчання у закладі |
|
Олесь Гончар
|
|
|
|
Загальна характеристика доробку Олеся
Гончара. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання,
що перемагає смерть ТЛ: новела (поглиблено) |
1 |
|
|
|
33. |
Олесь Гончар. “Модри Камень”. Образи
українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль
кольорової гами в новелі |
1 |
|
|
34. |
Урок позакласного читання №2. Олесь Гончар. «Собор» |
1 |
|
ПЧ №2 навчання у закладі |
35. |
Контрольна
робота № 3. МОДЕРНА
ДРАМАТУРГІЯ. ВОЄННЕ ЛИХОЛІТТЯ
|
1 |
|
КР № 3 (тест) навчання у закладі |
|
ЛІТЕРАТУРНЕ «ШІСТДЕСЯТНИЦТВО»
|
|
|
|
Нова хвиля відродження української літератури на
початку 1960-х років. «Шістдесятництво». |
1 |
|
|
|
|
Василь
Симоненко |
|
|
|
37. |
Василь Симоненко. Коротко про митця. Образ України,
громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив
самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і
самоцінність («Я...») ТЛ: віршові розміри (повторення)
|
|
|
|
|
Дмитро Павличко
|
|
|
|
Основні відомості про Дмитра Павличка.
Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Збірка любовної лірики
«Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів
для передачі глибокого почуття кохання (*«Я стужився, мила, за тобою…») |
1 |
|
|
|
|
Іван
Драч |
|
|
|
39. |
Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової
форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» –
поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу
соняшника, сонця ТЛ: балада (повторення) |
1 |
|
|
|
Микола
Вінграновський |
|
|
|
40. |
Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець.
«У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі
любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою,
символічною кольористикою (синім кольором) |
1 |
|
Вивчити
напам’ять 1
вірш шістдесятни- ків
(на вибір) навчання у закладі |
|
Григір
Тютюнник |
|
|
|
41. |
Григір Тютюнник. Життєвий і творчий шлях
письменника. «Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в
новітній інтерпретації |
1 |
|
|
42. |
Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном». Образ
любові як втілення високої християнської цінності. Роль художньої деталі в
розкритті характеру, ідеї ТЛ: художня деталь (поглиблено) |
1 |
|
|
43. |
Контрольна робота № 4. ЛІТЕРАТУРНЕ
«ШІСТДЕСЯТНИЦТВО». |
1 |
|
КР № 4 (тест) |
|
МИТЕЦЬ І СУСПІЛЬСТВО
Ліна
Костенко |
|
|
|
Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. Урок тут! |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) навчання у закладі |
|
45. |
Ліна Костенко. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до
роздумів про суть кохання. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив
єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Зв’язок із
античною міфологією. |
1 |
|
|
46. |
Історико-фольклорна
основа історичного роману у віршах
«Маруся Чурай» Ліни Костенко ТЛ: роман у віршах. Урок тут! |
1 |
|
|
47. |
Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя на Урок тут! |
1 |
|
|
48. |
Ліна Костенко. «Маруся
Чурай». Урок мовленнєвого розвитку №3. План-характеристика Марусі Чурай. Урок тут! |
1 |
|
УМР №3 (письмово) |
49. |
Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми:
митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. урок тут! |
1 |
|
|
50. |
Контрольна
робота №5. МИТЕЦЬ І СУСПІЛЬСТВО. Ліна
Костенко. Тести тут!
|
1 |
|
КР № 5 (тест) |
|
СТОЇЧНА УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ
Василь Стус |
|
|
|
Василь Стус. Загальний огляд творчості. Поезія Стуса – зразок «стоїчної»
поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»). Стан активної позиції ліричного героя. Урок тут! |
1 |
|
|
|
52. |
Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна (буттєва)
проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у
власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі. |
1 |
|
Вивчити
напам’ять 1 поезію В.Стуса (на вибір) |
53. |
Урок літератури рідного краю №2. Письменники рідного краю. урок тут! |
1 |
|
ЛРК
№2 |
|
СУЧАСНА
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА |
|
|
|
54. |
Історико-культурна
ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. урок тут! |
1 |
|
|
55. |
Оксана Забужко. «Рядок
з автобіографії», «Читаючи історію» ТЛ:
постмодернізм; література елітарна, масова. урок тут! |
|
|
|
56. |
Юрій Андрухович.
«Астролог», «Пісня мандрівного спудея». урок тут! |
1 |
|
|
57. |
Галина Пагутяк. «Потрапити в сад» Урок тут! |
1 |
|
|
58-59. |
В.Діброва . «Андріївський узвіз». урок тут! |
2 |
|
|
60. |
Контрольна робота № 6. СТОЇЧНА
УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
|
1 |
|
КР № 6 (твір) |
61-63. |
Резервний
урок |
3 |
|
|
64. |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО |
1 |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар