субота, 31 жовтня 2020 р.

Контрольна робота № 1. ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ. МОДЕРНА ДРАМАТУРГІЯ. (Остап Вишня, Микола Куліш).

 Шановні учні!

До Вашої уваги урок української літератури:

Контрольна робота № 1.  ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ. МОДЕРНА ДРАМАТУРГІЯ.

У цьому році ми вже розглянули творчість Остапа Вишні (ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ) та Миколи Куліша (МОДЕРНА ДРАМАТУРГІЯ).

Сьогодні контрольна робота. Ваше завдання – пройти тестування та надіслати мені результат своєї роботи.

І етап – перевіряємо ваші знання про творчість Остапа Вишні (творчий шлях письменника, «Моя автобіографія», «Сом»). 6 завдань – 6 балів (по 1 балу за кожну правильну відповідь).

1. Справжнє прізвище Остапа Вишні
А Фітільов
Б Рудченко
В Губенко
Г Лозов’ягін
Д Очерет

2. В усмішці як літературному жанрі поєднано риси
А гуморески і байки
Б фейлетону і казки
В анекдоту і новели
Г гуморески і фейлетону
Д повісті й гуморески

3. У назві гуморески «Моя автобіографія» використано
А епітет
Б алегорію
В інверсію
Г тавтологію
Д фразеологізм

4. Події в усмішці «Сом» відбуваються на річці
А Дністер
Б Дунай
В Черемош
Г Буг
Д Оскіл

5. Головною темою «Моєї автобіографії» є розповідь про
А політичну ситуацію в радянській Україні
Б громадянську активність автора
В формування світогляду письменника
Г «темні» сторінки дитинства митця
Д літературні уподобання гумориста

6. Установіть відповідність.

Розділ

Зміст (усмішка «Сом»)

1 перший

А застереження діда Панька бути обережним біля глибокої ковбані, адже в ній живе великий сом, який зїв панського собаку

2 другий

Б розповідь про те, чим живляться соми, і рекомендації, як їх ловити

3 третій

В запрошення побувати «на річці на Осколі» й насолодитися мальовничими пейзажами

4 четвертий

Г історія навчання Остапа Вишні в Зіньківській двокласній школі

Д розповідь «заядлого й справедливого рибалки» про те, як сом тягав за собою моторного човна

ІІ етап - перевіряємо ваші знання про творчість Миколи Куліша (український театр, творчий шлях письменника, «Мина Мазайло»)  6 завдань – 6 балів (по 1 балу за кожну правильну відповідь).

1. До якого літературного роду належить переважна більшість творів Миколи Куліша?

А) Лірика;
Б) епос;
В) драма;
Г) ліро-епос.

2. Зазначте, з яким театром найтісніше пов’язана діяльність Миколи Куліша — драматурга:

А) Київським театром Миколи Садовського;
Б) «Березолем»;
В) Київським театром ім. Івана Франка;
Г) українським театром корифеїв.

3. «Міщанство і українізація» — це, за визначенням Миколи Куліша, тема твору:

А) «Маклєна Граса»;
Б) «Хулій Хурина»;
В) «Мина Мазайло»;
Г) «Прощай, село!»;
Д) «Патетична соната»

4. Який з названих творів М. Куліша не можна перекласти іншими мовами?

А) «97»;
Б) «Патетична соната»;
В) «Мина Мазайло»;
Г) «Маклєна Граса»;
Д) «Народний Малахій».

5. До якого жанру М. Куліш відніс свій твір «Мина Мазайло»?

А) Трагікомедія;
Б) сатирична комедія;
В) трагедія;
Г) психологічна комедія;
Д) мелодрама.

6. Установіть відповідність між реплікою і персонажем п’єси М. Куліша «Мина Мазайло»:

1) «Улю!… Братик мій Мокій збожеволів од своєї укрмови, ти розумієш?»
2) «Мене обдурив: я покохала не Мазайла, а Мазалова, чом не сказав?»
3) «“Харків” — написано. Тільки що під’їхала до вокзалу, дивлюсь — отаким великими літерами: “Харків”. Дивлюсь — не “Харьков”, а “Харків”. Нащо, питаюсь, ви нам іспортілі город?»
4) «А не забули ще… Пахнет сеном над…»
5) «їхня українізація — це спосіб виявити всіх нас, українців, а тоді знищити разом, щоб і духу не було… Попереджаю!»

А) Мазайлиха;
Б) тьотя Мотя;
В) дядько Тарас;
Г) Мина Мазало;
Д) Рина;
Е) Баронова-Козино.

Сума балів за ці тестування – ваша оцінка за контрольну роботу.

Успіху вам та гарних оцінок!

Немає коментарів:

Дописати коментар