УКРАЇНСЬКА МОВА
Рівень стандарту
(Відповідно
до навчальних програм,
затверджених наказом
МОН від 23.10.2017
№1407)
(57 год)
|
Форми
контролю |
К-сть годин |
|
|
І семестр |
ІІ семестр |
|
|
Перевірка
мовної теми (контрольна робота), (тест
чи диктант) |
2 |
3 |
|
Письмо: есе |
1 |
2 |
|
Усний переказ |
Інд. |
|
|
Діалог |
Інд. |
|
|
Усний твір |
|
Інд. |
|
№
з/п |
Тема
уроку |
К- сть год |
Дата |
Примітка |
||
|
І
семестр – 24 год. |
||||||
|
|
Синтаксична норма |
|
|
|
||
|
1 |
Поняття синтаксичної норми.
Синтаксична помилка. Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
2 |
Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА засвідчила; до міста Старий Самбір; у місті Чернівці). Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
3 |
Складні
випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з
перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не
викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини
і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла
біля хати, за нашими розрахунками). Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
4 |
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати
в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест) Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
5 |
Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо) |
1 |
|
|
||
|
6 |
Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки) Урок ТУТ! |
1 |
|
|
||
|
7 |
Вживання похідних сполучників. |
1 |
|
|
||
|
8 |
Контрольне
есе “Ця музика спонукає до думок” Урок тут! |
1 |
|
Контрольне есе №1 |
||
|
9 |
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка (Він
був активним учасником тих подій. Мій однокласник – директор школи. Перегляд
вистави становить частину нашого плану на вихідний. Висіло багато картин; більшість громадян
учора підтримали; більшість депутатів проголосувало; батько з сином відвідали; виставка-продаж
вразила) Урок тут! |
1 |
06.11 |
|
||
|
10 |
Пасивні конструкції з дієсловами
на –ся |
1 |
06.11 |
|
||
|
11 |
Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то |
1 |
09.11(заміна) |
|
||
|
12 |
Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення Урок тут |
1 |
13.11 |
|
||
|
13-14 |
Прості ускладнені речення Уроки тут! |
2 |
13.11 13.11 (заміна) |
|
||
|
| ||||||
|
15 |
Правила побудови складних речень. Логічні
помилки в складних реченнях. Урок тут! |
1 |
27.11 |
|
||
|
16 |
Контрольна
робота №1. Синтаксична норма пройти тестування |
1 |
04.12 |
КР
№1 |
||
|
|
Пунктуаційна норма |
|
|
|
||
|
17 |
Пунктуаційна помилка. Тире між
підметом і присудком у простому реченні Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
18 |
Розділові
знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями Урок тут! |
1 |
|
Діалог |
||
|
19 |
Розділові
знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення |
1 |
|
|
||
|
20 |
Розділові
знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями Розділові
знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками урок тут! |
1 |
|
|
||
|
21 |
Розділові
знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими обставинами та додатками Урок тут! |
1 |
|
Усний
переказ |
||
|
22 |
Розділові
знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
23 |
Контрольна
робота №2. Пунктуаційна норма |
1 |
|
КР
№2 |
||
|
24 |
Повторення вивченого за семестр |
1 |
|
|
||
|
|
І
семестр – 33 год. |
|
|
|
||
|
25 |
Кома в складному реченні |
1 |
|
|
||
|
26 |
Крапка
з комою у складному реченні |
1 |
|
|
||
|
27 |
Двокрапка
у складному реченні Урок ТУТ! |
1 |
|
|
||
|
28 |
Контрольне
есе «Читання робить нас кращими». Урок тут! |
1 |
|
Контрольне есе №2 навчання у закладі |
||
|
29 |
Тире
у складному реченні. Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
30 |
Розділові
знаки при прямій мові |
1 |
|
|
||
|
31 |
Контрольна
робота №3. Пунктуаційна норма |
1 |
|
КР №3 навчання у закладі |
||
|
|
Стилістична
норма |
|
|
|
||
|
32 |
Стилістична помилка. Стилістичне
використання багатозначних слів і омонімів |
1 |
|
|||
|
33 |
Стилістичне використання
синонімів, антонімів і паронімів |
1 |
|
|||
|
34 |
Стилістичні
особливості слів іншомовного походження |
1 |
|
|||
|
35 |
Стилістичне
забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика |
1 |
|
|
||
|
36 |
Стилістична
роль неологізмів і застарілої лексики |
1 |
|
|||
|
37 |
Контрольне
есе «Добра
справа і ганьба» |
1 |
|
Контрольне есе №3 навчання у закладі |
||
|
38-39 |
Стилістичне
забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів |
2 |
|
|
||
|
40 |
Стилістичні
особливості засобів словотвору |
1 |
|
|||
|
41 |
Стилістичні
особливості частин мови |
1 |
|
|||
|
42 |
Вимоги
до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях. урок тут! |
1 |
|
|
||
|
43 |
Контрольна
робота №4. Стилістична норма Тест! Результат надіслати! |
1 |
|
КР №4 |
||
|
|
Практична
риторика |
|
|
|
||
|
44 |
Засоби
мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні. Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
45 |
Риторичні
фігури. Антитеза. Повторення. Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
46 |
Риторичні
фігури. Градація. Порівняння. Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
47 |
Риторичні
фігури. Риторичне запитання. Звернення. Урок тут! |
1 |
|
|
||
|
48 |
Інформаційні жанри (представлення,
пояснення, інструкція, повідомлення) |
1 |
|
|
||
|
49 |
Збирання
необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення,
виголошування тексту інформаційного жанру (на
вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
1 |
|
|
||
|
50 |
Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування) |
1 |
|
|
||
|
51 |
Збирання
необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення,
виголошування тексту діалогічного жанру (на
вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
1 |
|
|
||
|
52 |
Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія,
характеристика) |
1 |
|
|
||
|
53 |
Збирання
необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення,
виголошування тексту оцінювального жанру (на
вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
1 |
|
|
||
|
54 |
Етикетні
жанри (привітання, вибачення) |
1 |
|
|
||
|
55 |
Збирання
необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення,
виголошування тексту етикетного жанру (на
вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
1 |
|
|
||
|
56 |
Контрольна
робота №5. Практична риторика |
1 |
28.04 |
КР №5 Усний
твір |
||
|
57 |
Повторення вивченого за семестр |
|
|
|
||

Немає коментарів:
Дописати коментар