УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
(рівень
стандарту)
(Відповідно до навчальних програм,
затверджених наказом
МОН від 23.10.2017 №1407)
І-ІІ семестр
(57 год) Група АКП-36
Форми контролю |
К-сть |
Контрольна робота (тест) Контрольний
класний твір (есе чи міні-твір) |
5 |
1 |
|
Позакласне читання |
2 |
Література рідного краю |
1 |
Розвиток мовлення |
2 (у+п) |
№
з/п |
Зміст
навчального матеріалу |
К-ть годин |
Дата |
Примітки |
|
І
семестр – 24 години |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ
|
|
|
|
|
Остап Вишня |
|
|
|
1 |
Життя і творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» — гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях |
1 |
12.10 |
|
2 |
“Сом”. “Письменники”. Пейзаж, портрет,
характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в
усмішках ТЛ: усмішка |
1 |
12.10 |
|
|
МОДЕРНА ДРАМАТУРГІЯ
Микола
Куліш |
|
|
|
Розвиток національного театру, драматургії 1920-1930
рр. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Сатирична комедія «Мина Мазайло».
Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Урок тут! ТЛ: сатирична комедія |
2 |
19.10 19.10 |
|
|
5 |
Микола Куліш. «Мина
Мазайло». Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на
матеріалі українізації. Сатиричне
викриття бездуховності обивателів, які зрікаються своєї мови. Урок тут! |
1 |
|
|
6 |
Микола Куліш. «Мина Мазайло». Образи дійових осіб.
Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час. Урок ТУТ! |
1 |
|
|
7 |
Контрольна
робота № 1. ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ. МОДЕРНА
ДРАМАТУРГІЯ. Контрольна тут! |
1 |
|
КР № 1(тест) |
|
ПЕРЛИНИ
ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ Богдан-Ігор Антонич |
|
|
|
8 |
Література в Західній
Україні до 1939 р. Життя і творчість
Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і
людини, ідея життєствердження. ТЛ: міфологізм, асоціативність Урок тут! |
1 |
|
|
9 |
Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Богдана-Ігоря Антонича |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1 поезію Б.-І.Антонича (на вибір) |
|
Осип Турянський |
|
|
|
10 |
Осип Турянський. «Поза
межами болю» - поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і
просвітлює душу. Загальнолюдські мотиви
й гуманістичні цінності ТЛ: поема у прозі Урок тут! |
1 |
|
|
11 |
О. Турянський. «Поза межами болю». Біологічні
інстинкти і духовна воля до життя. Ідея
перемоги духа над матерією. Урок мовленнєвого розвитку №1. Дискусія «У чому сенс життя?» |
1 |
|
УМР
№1 (усно) |
12 |
Контрольна
робота № 2.
ПЕРЛИНИ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
|
1 |
|
КР № 2 (тест) |
|
| |||
|
|
|
|
|
|
«ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ» Євген Маланюк |
|
|
|
13 |
Література письменників-емігрантів. «Празька школа»
української поезії та її представники. |
1 |
|
|
14 |
Євген
Маланюк. Художнє осмислення трагічної історії України, оптимістичний висновок
про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми» |
|
|
|
15 |
Євген Маланюк. «Напис на книзі віршів…» – ліричний
роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час
для нащадків Урок тут! |
1 |
|
|
16-17 |
Урок позакласного читання №1. Улас Самчук. «Марія» |
1 |
|
ПЧ №1 |
|
Іван
Багряний |
|
|
|
18 |
Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця.
«Тигролови» як український пригодницький роман Урок тут! ТЛ: пригодницький роман |
1 |
|
|
19 |
Іван Багряний. «Тигролови». Проблема свободи й
боротьби за своє визволення. Жанрові особливості. Ідея перемоги добра над
злом УРОК ТУТ |
1 |
|
|
20 |
Іван Багряний. «Тигролови». Вольовий характер
Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману. Актуальність для нашого часу |
1 |
|
|
21 |
Контрольна робота № 3. «ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ» Євген Маланюк. Іван Багряний.
|
1 |
|
КР № 3 (тест) |
22-24 |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр – 33
години |
|
|
|
|
ВОЄННЕ ЛИХОЛІТТЯ
Олександр
Довженко |
|
|
|
Участь українських письменників у Другій
світовій війні. Трагічна творча біографія Олександра Довженка. Джерело
вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник» ТЛ: публіцистичність |
1 |
|
||
26 |
Олександр Довженко. “Щоденник”. Правда про
український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки.
Національні та загальнолюдські проблеми. |
1 |
|
|
27 |
Олександр Довженко. «Зачарована Десна». Історія написання,
автобіографічна основа, сповідальність. Поєднання минулого й сучасного.
Морально-етичні проблеми ТЛ: кіноповість |
1 |
|
|
28 |
Олександр Довженко. «Зачарована Десна». Два ліричні
герої: малий Сашко і зріла людина. |
1 |
|
|
29 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич
людини в кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна"» |
1 |
|
УМР №2(усно) заняття у закладі |
|
Олесь Гончар
|
|
|
|
Загальна характеристика доробку Олеся
Гончара. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання,
що перемагає смерть ТЛ: новела (поглиблено) |
1 |
|
|
|
31 |
Олесь Гончар. “Модри Камень”. Образи
українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль
кольорової гами в новелі |
1 |
|
|
32 |
Урок позакласного читання №2. Олесь Гончар. «Собор» |
1 |
|
ПЧ №2 заняття у закладі |
33 |
Контрольна робота № 4. ВОЄННЕ ЛИХОЛІТТЯ
|
1 |
|
КР № 4 (тест) |
|
ЛІТЕРАТУРНЕ «ШІСТДЕСЯТНИЦТВО»
|
|
|
|
Нова хвиля відродження української літератури на
початку 1960-х років. «Шістдесятництво». |
1 |
|
|
|
|
Василь
Симоненко |
|
|
|
35 |
Василь Симоненко. Коротко про митця. Образ України,
громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив
самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і
самоцінність («Я...») ТЛ: віршові розміри (повторення)
|
|
|
|
|
Дмитро Павличко
|
|
|
|
Основні відомості про Дмитра Павличка.
Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Збірка любовної лірики
«Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів
для передачі глибокого почуття кохання (*«Я стужився, мила, за тобою…») |
1 |
|
|
|
|
Іван
Драч |
|
|
|
37 |
Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової
форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» –
поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу
соняшника, сонця ТЛ: балада (повторення) |
1 |
|
|
|
Микола
Вінграновський |
|
|
|
38 |
Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець.
«У синьому небі я висіяв ліс». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Глибокі
любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою,
символічною кольористикою (синім кольором) |
1 |
|
Вивчити
напам’ять 1
вірш шістдесятни- ків
(на вибір) заняття у закладі |
|
Григір
Тютюнник |
|
|
|
39 |
Григір Тютюнник. Життєвий і творчий шлях
письменника. «Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в
новітній інтерпретації |
1 |
|
|
40 |
Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном». Образ
любові як втілення високої християнської цінності. Роль художньої деталі в
розкритті характеру, ідеї ТЛ: художня деталь (поглиблено) |
1 |
|
|
|
МИТЕЦЬ І СУСПІЛЬСТВО
Ліна
Костенко |
|
|
|
Ліна Костенко. Творчий шлях. «Страшні
слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми
про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) |
|
42 |
Ліна Костенко. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до
роздумів про суть кохання. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив
єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Зв’язок із
античною міфологією. |
1 |
|
|
43 |
Історико-фольклорна
основа історичного роману у віршах
«Маруся Чурай» Ліни Костенко ТЛ: роман
у віршах. |
1 |
|
|
44 |
Роман у віршах «Маруся
Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. |
1 |
|
|
45 |
Ліна Костенко. «Маруся
Чурай». Урок мовленнєвого розвитку №3. План-характеристика Марусі Чурай. |
1 |
|
УМР №3 (письмово) |
46 |
Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми:
митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. |
1 |
|
|
47 |
Контрольна робота №5. Літературне “шістдесятництво”. Митець і суспільство. Тести тут! |
1 |
|
КР № 5 (тест) |
|
СТОЇЧНА УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ
Василь Стус |
|
|
|
Василь Стус. Загальний огляд
творчості. Поезія Стуса – зразок
«стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»).
Стан активної позиції ліричного героя. |
1 |
|
|
|
49 |
Василь Стус. «Господи, гніву пречистого…». Екзистенційна
(буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод.
Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі. |
1 |
|
Вивчити
напам’ять 1 поезію В.Стуса (на вибір) |
50 |
Урок літератури рідного краю №2. Письменники рідного краю. |
1 |
|
ЛРК
№2 |
|
СУЧАСНА
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА |
|
|
|
51-52 |
Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. урок тут! Оксана Забужко. «Рядок з
автобіографії», «Читаючи історію» ТЛ: постмодернізм; література елітарна, масова. |
2 |
|
|
53 |
Юрій Андрухович.
«Астролог», «Пісня мандрівного спудея». |
1 |
|
|
54 |
Галина Пагутяк. «Потрапити в сад». |
1 |
|
|
55 |
В.Діброва . «Андріївський узвіз». |
1 |
|
|
56 |
Контрольна робота № 6. СТОЇЧНА
УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
|
1 |
|
КР № 6 (твір) |
|
|
|
|
|
57 |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО |
1 |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар